Search this blog


Home About Contact
2008-01-16

Turbulent helg  

Jeg har hatt en tøff helg - og tøffe dager siden.
Det er ikke den første AVIK-samlingen som er grunnrn for dette - den gikk ganske bra.
Det har vært fint å møte medstudentene igjen, komme i gang studiet igjen, få litt innblikk i hva dette siste halvåret kommer til å innebærer og - ikke minst - få en positiv tilbakemelding på oppgaven.

På søndag kom nedturen: Sindre, minstemannen min, knakk låret sitt i slålombakken.
Han ligger på AHUS siden. Operasjonen har gått bra og han har kommet seg bra. Sindre har vært innmari tapper.
I går fant legene desverre ut at det ikke var helt fornøyd med röntgenbildene - og beinet måtte rettes på.
Sindre har fastet hele dagen og i kveld - etter mye venting - hadde legene endelig tid å tå seg av saken. Det ble en narkose til og alt har gått bra. Jeg håper at ting går bra fra nå - uten videre komplikasjoner.


Jeg kommer til å fokussere på at gutten min får mest mulig støtte i den tøffe tiden som kommer. Noe som nødvendigvis medfører at jeg bruker mindre tid på studiet. Den første synlige konsekvensen har vært at jeg ikke har deltatt på nettmøtet til min gruppe i dag

Jeg håper at alle har forståelse for min prioritering.
Jeg håper og tro at jeg allikevel greier å fullføre dette siste halvåret.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



2 kommentarer: to “ Turbulent helg