Search this blog


Home About Contact
2008-02-02

Individuell oppgave 6400  

Etter mye grubling har jeg i løpet av denne samlingshelgen kommet fram til et tema jeg kan tenke meg å vinkle min individuell oppgave for modul 6400 mot.
Jeg har tenkt å løfte det jeg har dreved med i det modul 6300 på et høyre plan. Planen er å inkludere mine kollegaer, ledelsen på Østbytunet skole og elevene i arbeidet med digitale verktøy rundt aspekter i sammenheng med "Gamme prosjektet". I første omgang har jeg tenkt å flytte loggføring av aktivitetene fra det lokale planet (loggmal i "Word" på skolens intranett) ut på nettet. Jeg skal opprette en blogg der lærerene skiver logg og elevene kan legge inn kommentarer.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



1 kommentarer: to “ Individuell oppgave 6400

  • Guro
    6. februar 2008 kl. 21:56  

    Jeg tror det er lurt av deg � ta utgangspunkt i gammeprosjektet ditt som du har jobbet mye med. Det � f� med seg kollegaer p� � bruke bloggen som loggf�ring er god, da andre enkelt kan lese loggen n�r som helst, i tillegg til � gi evt kommentarer.