Search this blog


Home About Contact
2007-11-07

Positve erfaringer med Eurofoto  

Nå har jeg lagt inn mine første bilder på Eurofoto - en serie om hogging av et tre.
Eurofoto er etter min mening det beste verktøyet for dette formålet. I motsettning til Flickr kan jeg hos Eurofoto opprette så mange album som jeg ønsker - en stor fordel når man skal organiserie bildene i serier. I albumene kan man lett endre rekkefølge av bildene - en funsjon som jeg savnet hos photobucket. Ellers byr Eurofoto på muligheten å administrere tilgang til bildene på ulike nivåer.
Siden er dessuten ganske sparsåm med reklame - noe som jeg liker veldig bra.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



3 kommentarer: to “ Positve erfaringer med Eurofoto

  • Merete
    7. november 2007 kl. 20:47  

    Det så veldig lett å felle et tre. Hva gjorde du før du begynte med fellingen? Er du dreven på området?
    Det er ikke så lett å kommentere dine erfaringer med Eurofoto, men jeg kan gå bruke det samme programmet hvis jeg skulle få bruk for noe slikt. Andres erfaring teller når man skal begynne med noe nytt.

  • Marianne
    7. november 2007 kl. 20:47  

    Jeg benytter også eurofoto for å lagre og kopiere mine private bilder, men har aldri tenkt på at det går an å offentliggjøre bilder der... Har du tenkt på at det også går an å bruke slike bilder i en "photostory", og la elevene selv fortelle sin opplevelse av dette med tekst, lyd og bilder?

  • Marianne
    7. november 2007 kl. 20:47  

    Jeg benytter også eurofoto for å lagre og kopiere mine private bilder, men har aldri tenkt på at det går an å offentliggjøre bilder der... Har du tenkt på at det også går an å bruke slike bilder i en "photostory", og la elevene selv fortelle sin opplevelse av dette med tekst, lyd og bilder?