Search this blog


Home About Contact
2007-11-18

Problemstilling 6300  

Etter en konstruktiv dialog med Trond har jeg nå landet på en problemstilling som jeg tror både er overkommelig og dekker målene i fagplanen:

Hvordan kan praktiske læringsprosjekter på barne- og ungdomstrinnet dokumenteres på nettet?

Med utgangspunkt i "Gamme-prosjektet" vil jeg vise hvordan praktisk rettede læringsprosjekter kan dokumenteres elektronisk med inngang via et tankekart. Tankekortet skal også åpne muligheter til fordypning og videreførende læring for interesserte elever.

En del av prosessen som har ført til denne problemstillingen er dokumentert i min mappe på ITL (Thomas > 6300 > INDIVIDUELL OPPGAVE > Problemstilling 6300). Der står det også litt om hvordan denne problemstillingen tar hensyn til målene i fagplanen.

Her får den interesserte leseren vite mer om mine tanker rundt utforming av en slik tankekort.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



0 kommentarer: to “ Problemstilling 6300