Search this blog


Home About Contact
2008-04-02

Problemstilling 6400 - versjon 2  

Jeg har ”tygd” litt på problemstillinga mi.

Etter å ha sovet over tilbakemeldingen fra Trond og etter drøfting i gruppa mi i ramme av et nettmøte har jeg innsett at den første versjonen var både unødvendig generell og samtidig for spesifikk (fordi jeg nevnte skolenes navn i et ellers veldig generell tilnærming til problemet) og – som Merete kommenterer - veldig omstendelig. Jeg har derfor forkortet formuleringen betraktelig og plassert problemstillinga mi på et ganske generelt nivå, samtidig som jeg snevre inn begrepet ”digitale verktøy” ved å spesifisere verktøyet jeg ønsker å fokusere på . Fordypningen og spesifikke forklaringer kan får sin plass i innledningen av oppgaven min.

Her er problemstillinga mi i sin andre versjon:

Hvordan kan jeg inkludere skolen i arbeidet med digitale verktøy rundt praktiske prosjekter via en blogg?

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



1 kommentarer: to “ Problemstilling 6400 - versjon 2