Search this blog


Home About Contact
2008-03-03

Problemstilling 6400  

Jeg har endelig kommet fram til en problemstilling for den individuelle oppgaven min.
En grov skisse rundt ideen min hadde jeg allerede tegnet i et tidligere innlegg.
I mitt første refleksjonsnotatet har jeg nyansert denne skissen litt nærmere - men selve problemstillingen manglet fremdeles. Nå har jeg da endelig rukket å formulere en første versjon:

Hvordan kan jeg inkludere flere personer i arbeidet med digitale verktøy rundt praktiske prosjekter på Østbytunet skole. Med utgangspunkt i "Gamme-prosjektet" vil jeg vise hvordan ledelsen, kollegaer og elever kan involveres i dette arbeidet på ulike måter med inngang via en blogg.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



0 kommentarer: to “ Problemstilling 6400