Search this blog


Home About Contact
2008-02-03

Bloggen er på plass  


Nå har jeg ordnet bloggen der loggføring av Gamme-prosjektet skal foregår. Jeg bruker en blog jeg har opprettet tidligere (ideen er ikke helt ny ;) ) men som jeg ikke har fått brukt noe særlig.
Den store modifikasjonen er at jeg har gitt mine kollegaer rettigheter å skrive innlegg. Ellers har jeg fikset litt på sidestolpen og lagt inn releveant elementer.


Den store utfordringen er å få mine kollegaer til å bruke bloggen.

I uken som kommer har jeg tenkt å presentere ideen til dem og til ledelsen.

Vi får håpe at motivasjonen i prsonalgruppa på Østbytunet er på topp ;)

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



0 kommentarer: to “ Bloggen er på plass