Search this blog


Home About Contact
2008-02-06

Kollegaer og ledelsen er invitert  

På morgenmøtet på mandag har jeg informert mine kollegaer om ideen rundt bloggen. Reaksjonene var ikke overveldende men etterhvert, etter at noen av mine kollegaer hadde tatt seg en titt på bloggen, har jeg fått en del positive kommentarer. De fleste jeg har pratet med synes at ideen er bra. Da gjelder det bare å vente å se om folk benytter seg av bloggen for å loggføre framtidige gamme-turer. Alle mine kollegaer har i løpet av mandagen fått en invitasjonsmail og dermed skiverettigheter.
Ledelsen støtter meg. Rektoren synes at dette er en bra måte å introdusere nye digitale verktøy til de ansatte og ser nødvendigheten av å praktiske prosjekter og knytte disse opp til kompetansemålene og læreplanene. Han setter også pris på at jeg prøver å spre noen den kompetansen som jeg har oppnådd gjennom studiet i lærergruppen.

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



1 kommentarer: to “ Kollegaer og ledelsen er invitert

  • Guro
    6. februar 2008 kl. 22:01  

    Det kan være utfordrene å få med seg kollegaer på noe nytt. Siden dere allerede har en loggføring i worddokument tenker jeg at det ikke blir noe mer arbeid for hver enkelt å gjøre det i en blogg. Det vil faktisk lette arbeidet. Støtte fra ledelsen er veldig viktig. Hvis ledelsen sier at det skal gjøres vil kollegaene gjennomføre det.